marți, 11 ianuarie 2011

Un căţel extraordinar


El este Snoopy,căţelul meu. L-am văzut in faţa blocului,fugind pe o alee,ca un ghemotoc mic şi negru cu urechile fâlfâind.Mi-a plăcut mult de el,am coborât să-l iau,iar el ma aştepta chiar in faţă usii de la bloc.Parca venise pentru mine.De atunci îl am şi îl iubesc mult.

Obiceiuri Bune:

  • Din prima zi când l-am scos afara,a ştiut să meargă în lesă.
  • Nu latra degeaba,să deranjeze vecinii.
  • Dacă îl cert,se apleacă la picioarele mele,de parcă şi-ar cere scuze.(mă deranjează puţin,că mi se face milă de el)
  • Este prietenos cu străinii.

Obiceiuri Rele:
  • Sapă toată ziua într-un ghiveci,scoate tot pămânatul din el şi îi mănâncă plantei rădăcinile.
  • După ce îi arunc mingea,mi-o aduce înapoi dar nu-i mai dă drumul.
  • Mă mârâie daca îl ating când mănâncă.

Mâncare preferată: Pedigree Junior cu pui
Jucărie preferată:Un ardeiuţ de guma
Loc de dormit preferat:Bineînţeles,în pat,lângă mine...
Drum de plimbare preferat: Orice parc

Aici este cu o prietena de-a mea.






Daca cineva are intrebari despre caini,să posteze un comentariu,fiindca îl pot ajuta.
(If someone have questions about dogs,ask me please,i can help you)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu